Close

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών

Καλώς ήρθατε στον χώρο Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης στο μάθημα Β.Α.Κ.Ε. (Β λυκείου), Ανθρωπιστικού προσανατολισμού.

 

 

Ενημέρωση: 28-04-2020

Χριστός Ανέστη!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους σας και στις οικογένειες σας!!!
Ελπίζω να σας δω σύντομα στο αγαπημένο μας σχολείο!!!

Από το βιβλίο που ακολουθεί στο παρακάτω link:
http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-B139
Μελετήστε από το δεύτερο κεφάλαιο την παράγραφο 2.2 (σελίδες 29-30).

Στην υποπαράγραφο 2.2.2. (σελίδα 29) μεταξύ άλλων δίνονται ερμηνείες για το
τι σημαίνει “Οικονομική ανάπτυξη”.

Η κάθε ομάδα να αναπτύξει μια από αυτές τις ερμηνείες μέσα σε 10 σειρές.
Η πρώτη ομάδα να αναπτύξει την α΄ ερμηνεία.
Η δεύτερη ομάδα να αναπτύξει την β΄ ερμηνεία.
Η τρίτη ομάδα να αναπτύξει την γ΄ ερμηνεία.
Η τέταρτη ομάδα να αναπτύξει την δ΄ ερμηνεία.

Την απάντηση θα ήθελα να μου την στείλει ένας για κάθε ομάδα.

Κάθε φορά θέλω να στέλνει mail και κάποιος άλλος.

Παράδειγμα: Είμαι ο Μενέλαος Φορίδης από το Β Ανθρωπιστικών. Είμαι στην 3η ομάδα.

Η ερώτηση μας είναι: Μπλα μπλα μπλα…

Η απάντηση μας είναι: Μπλα μπλα μπλα….

Φυσικά λαμβάνοντας υπόψιν σας τις γενικές οδηγίες που σας έστειλα στα mail σας.
Αυτές τις γενικές οδηγίες τις παραθέτω παρακάτω:

Επιστολή στους μαθητές Β.Α.Κ.Ε. στα mail τους

Για όποια απορία έχετε μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο menforidis@hotmail.com

Καλή συνέχεια!!!

 

 

 

Ενημέρωση: 04-04-2020

Από το βιβλίο που ακολουθεί στο παρακάτω link:
http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-B139

Μελετήστε από το δεύτερο κεφάλαιο την παράγραφο 2.2 (σελίδες 29-30).

Στην υποπαράγραφο 2.2.1. (σελίδα 29) αναφέρει ότι οι λόγοι που οι πόροι είναι
περιορισμένοι, είναι 4.

Η κάθε ομάδα να αναπτύξει γιατί ο “τάδε” λόγος οδηγεί σε περιορισμό των πόρων;
Η πρώτη ομάδα να αναπτύξει τον α λόγο.
Η δεύτερη ομάδα να αναπτύξει τον β λόγο.
Η τρίτη ομάδα να αναπτύξει τον γ λόγο.
Η τέταρτη ομάδα να αναπτύξει τον δ λόγο.

Την απάντηση θα ήθελα να μου την στείλει ένας για κάθε ομάδα.

Κάθε φορά θέλω να στέλνει mail και κάποιος άλλος.

Παράδειγμα: Είμαι ο Μενέλαος Φορίδης από το Β Ανθρωπιστικών. Είμαι στην 3η ομάδα.

Η ερώτηση μας είναι: Μπλα μπλα μπλα…

Η απάντηση μας είναι: Μπλα μπλα μπλα….

Φυσικά λαμβάνοντας υπόψιν σας τις γενικές οδηγίες που σας έστειλα στα mail σας.
Αυτές τις γενικές οδηγίες τις παραθέτω παρακάτω:

Επιστολή στους μαθητές Β.Α.Κ.Ε. στα mail τους

Για όποια απορία έχετε μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο menforidis@hotmail.com

Καλή συνέχεια.

 

Ενημέρωση: 23-03-2020

Μελετήστε το τρίτο κεφάλαιο &3.1, τις σελίδες 61-62 από το βιβλίο που ακολουθεί στο παρακάτω link:

http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-B139

Με δεδομένο ότι δεν θα αλλάξει το Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα στο σχολικό έτος 2020-2021, είναι μια πολύ σημαντική παράγραφος.

Θα ήθελα μία ερώτηση την απάντηση σ’ αυτήν την ερώτηση και έναν μικρό σχολιασμό, ΑΠΟ κάθε ομάδα,

από αυτές που δημιουργήσαμε στο τμήμα.

Ερώτηση, απάντηση και σχολιασμό θα ήθελα να μου την στείλει κάποιος από κάθε ομάδα.

Κάθε φορά θέλω να στέλνει mail και κάποιος άλλος.

Παράδειγμα: Είμαι ο Μενέλαος Φορίδης από το Β Ανθρωπιστικών. Είμαι στην 3η ομάδα.

Η ερώτηση μας είναι: Μπλα μπλα μπλα…

Η απάντηση μας είναι: Μπλα μπλα μπλα….

Ο σχολιασμός μας είναι: Μπλα μπλα μπλα

Φυσικά λαμβάνοντας υπόψιν σας τις γενικές οδηγίες που σας έστειλα στα mail σας.
Αυτές τις γενικές οδηγίες τις παραθέτω παρακάτω:

Επιστολή στους μαθητές Β.Α.Κ.Ε. στα mail τους

Για όποια απορία έχετε μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο menforidis@hotmail.com

© 2020 e - learning system ΓΕΛ Ασσήρου by V. Stefanidis | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.