Close

Σύγχρονος Κόσμος. Πολίτης και Δημοκρατία Β Λυκείου

Καλώς ήλθατε στο χώρο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης στον Σύγχρονο Κόσμο (Πολίτης και Δημοκρατία).

Ενημέρωση 02/05/2020

 

Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά!!!!

Δεν έστειλα εχθές την καθιερωμένη εργασία της βδομάδας όχι γιατί σας ξέχασα αλλά γιατί εχθές ήταν 1η Μαΐου και ήθελα να τιμήσω τον αγώνα του εργατικού κινήματος και ταυτόχρονα να το συνδυάσω με το Κεφάλαιο 9: Κοινωνικά Κινήματα που ήταν ένα  από τα κεφάλαια που σας είχαν προκαλέσει το ενδιαφέρον και μου είχατε ζητήσει να συζητήσουμε.

Για αρχή, θα ήθελα να ανοίξετε το power point αρχείο ή  να διαβάσετε το εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου σας σελ. 189 όπου θα βρείτε πληροφορίες :

α)Τι είναι τα κοινωνικά κινήματα

β)Ποια θεωρούνται τα «παλαιά» κινήματα

γ) Ποια θεωρούνται «νέα» κοινωνικά κινήματα

http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-B142

Κοινωνικά Κινήματα

Η εργασία για αυτήν τη βδομάδα αφορά τα «παλαιά» κινήματα. Θα ήθελα να διαβάσετε τα κείμενα στις σελ.191- 194 (κείμενα της ομάδας Α και Β) και να απαντήσετε στην Δραστηριότητα 4 μέχρι την Πέμπτη 07/05/2020 στο email μου.

Δραστηριότητα 4

 

Ενημέρωση 09/04/2020

Συνεχίζουμε με τα Δικαιώματα μας  ως επέκταση των Δικαιωμάτων που αφορούν το Σώμα μας, με θέμα αυτή τη φορά την Ισότητα των φύλων.

Δείτε αρχικά στο παρακάτω βίντεο  ένα πείραμα που έγινε σε παιδιά με θέμα την Ισότητα των φύλων:

Στην συνέχεια διαβάστε σχετικό  πληροφοριακό κείμενο (και επιπλέον βίντεο) στο παρακάτω αρχείο:

Ισότητα των φύλων

και απαντήστε στην Δραστηριότητα 3 μέχρι την επόμενη Πέμπτη στο email  μου

Δραστηριότητα 3

 

Ενημέρωση 02/04/2020

Στο 4ο Κεφάλαιο είχαμε αναλύσει το ζήτημα μεγέθους του πληθυσμού, το οποίο  έχει προκαλέσει παγκόσμιο ενδιαφέρον και έχει συνδεθεί με την φτώχεια και τους ρυθμούς ανάπτυξης , εκσυγχρονισμού και προόδου. Ο οικογενειακός προγραμματισμός ή η αναπαραγωγική υγεία, όπως πλέον ονομάζεται, αποτελεί λοιπόν προτεραιότητα των κρατών αλλά και της διεθνούς πολιτικής. (Περισσότερες πληροfορίες στο σχολικό βιβλίο, σελ 102).

Γνωρίζουμε όμως ποια είναι τα δικαιώματα που αφορούν το Σώμα μας; Στο παρακάτω αρχείο μπορείτε να τα διαβάσετε:

Τα δικαιώματα που αφορούν το Σώμα μας

Αφού στην συνέχεια διαβάσετε για την εκστρατεία της Διεθνούς Αμνηστίας «My Body- My Rights (Το Σώμα μου- Τα δικαιώματά Μου):

My body, my rights

Θα ήθελα να απαντήσετε στην Δραστηριότητα 2 μέχρι την επόμενη Πέμπτη 09/04/2020 στο email

Δραστηριότητα 2

 

Ενημέρωση 25/03/2020

Στο τέταρτο κεφάλαιο (σελ. 91) αλλά  και σε προηγούμενα κεφάλαια (Κεφάλαιο 2- σελ. 41) ασχοληθήκαμε και συζητήσαμε για  παράγοντες που διαφοροποιούν τον πληθυσμό και ζητήματα που αφορούν γενικότερα τα δικαιώματα του πολίτη :

http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-B142

Σας στέλνω  δύο αρχεία , το πρώτο αφορά την ιστορία της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και το δεύτερο παρουσιάζει τα Άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης τα οποία θα λειτουργήσουν περισσότερο ενισχυτικά στα όσα έχουμε ήδη συζητήσει μέσα στην τάξη:

Η ιστορία της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου

Τα Άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξη

Τέλος , αφού διαβάσετε στο τρίτο αρχείο που σας στέλνω (και τελευταίο ) τους ορισμούς των όρων «αρνητικό» Δικαίωμα  και «θετικό» Δικαίωμα , θα ήθελα να μου απαντήσετε στην δραστηριότητα που ακολουθεί στο ίδιο αρχείο.

Θετικά και Αρνητικά Δικαιώματα

Τις απαντήσεις σας τις περιμένω μέχρι την Τετάρτη 01/04/2020 στο email.

© 2020 e - learning system ΓΕΛ Ασσήρου by V. Stefanidis | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.