Posted by marlyk On February - 13 - 2018

Το πρώτο τμήμα της Β’τάξης του λυκείου μας στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας ασχολείται με την έρευνα για τη “σωματοποίηση” των συναισθημάτων στο θέατρο.

Προσεγγιστικά βήματα

1. Στάσεις σώματος: Μαθαίνουμε να στεκόμαστε. Στάσεις σώματος με σκοπό να ευθυγραμμίσουμε τα ενεργειακά σημεία του σώματος (τσάκρας) και σχετικές ασκήσεις εμπνευσμένες από τη “Ράτζα Γιόγκα” για χαλάρωση ή αφύπνιση.
2. Αναπνοές: Μαθαίνουμε να αναπνέουμε στηθικά, κοιλιακά, διαφραγματικά. Ασκήσεις σώματος εμπνευσμένες από το Τάι Τσι (σύστημα Τσεν 56).
3. Φωνές: Συνδυασμός ειδικής αναπνοής με φωνές.
4. Στάσεις σώματος και βασικά αισθήματα (χαρά-λύπη-φόβος-θυμός-αηδία)
5. Φωνές και βασικά αισθήματα.
6. Έκφραση συνδυασμού αισθημάτων (συναισθημάτων)
7. Εργαζόμαστε σε ομάδες: Ασκήσεις εμπιστοσύνης
8. Θεατρικό παιχνίδι: Σωματική απόδοση κειμένου
9. Θεατρικό παιχνίδι: Αυτοσχεδιασμοί
10.Θεατρικό παιχνίδι: Κίνηση και στάση (εμπνευσμένο από τα ΣΤΟΠ της σχολής Γκουρτζιεφ)
11.Θεατρική εφαρμογή: Παράβαση (Σαββοπουλική εκδοχή του γνωστού χορικού των “Αχαρνών” του Αριστοφάνη)

Αναστάσιος Σοφιάς, καθηγητής πληροφορικής