Close

Πολιτική Παιδείά Α Λυκείου

Καλώς ήλθατε στο χώρο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης στην Πολιτική Παιδεία.

Ενημέρωση 03/05/2020

Τι κάνετε παιδιά; Καλό μήνα και καλή επιστροφή στην κανονικότητα.

Προσπάθησα να ομαδοποιήσω τις απαντήσεις από την Δραστηριότητα 4  για να σας τις παρουσιάσω στο παρακάτω αρχείο.

Κατηγοροποίηση απαντήσεων από δραστηριότητα 4

Οι απόψεις σας και οι ιδέες σας ταυτίτοζονται με τα θέματα που παρουσιάζουν μεγάλες καμπάνιες για την ευαισθητοποιήση του Παγκόσμιου Πληθυσμού απέναντι στα άτομα με αναπηρία και τα δικαιώματά τους. Έτσι κάτω από κάθε κατηγορία των  απαντήσεών σας θα βρείτε και κάποια link από αυτές τις καμπάνιες.

Αφού τα δείτε, θα ήθελα να απαντήσετε στις ερωτήσεις της επόμενης δραστηριότητας μέχρι την Πέμπτη 07/05/2020 στο email. Το κείμενο που συνοδεύει την δραστηριότητα είναι πως μπορούμε με απλές δράσεις να ευαισθητοποιήσουμε την κοινωνία ξεκινώντας από το σχολείο μας ή την γειτονιά μας.

Δραστηριότητα 5

 

 

Ενημέρωση 27/04/2020

Τι κάνετε παιδιά; Εύχομαι να περάσατε ένα ωραίο Πάσχα, αν και ίσως λίγο διαφορετικό από ότι συνήθως.

Επιστρέφουμε στους προηγούμενους ρυθμούς μας και αφήνουμε αυτή τη φορά το Κεφάλαιο 6 (Κοινωνικοποίηση- Πολιτικοποίηση) και μπαίνουμε σε ένα νέο κεφάλαιο το 7 αν και ήδη έχουμε ασχοληθεί με τα Δικαιώματα του Παιδιού (Κεφάλαιο 7 : 7.7 Κοινωνική ευαισθησία- Α. Τα δικαιώματα του παιδιού).

Αυτή τη φορά, θα ασχοληθούμε με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία (Κεφάλαιο 7 : 7.7 Κοινωνική ευαισθησία- Β. Τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία). Θα ήθελα να διαβάσετε αρχικά τις πληροφορίες που δίνει το βιβλίο σας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα (σελ. 95)

http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-A120

και στη συνέχεια θα ήθελα να μου απαντήσετε στις ερωτήσεις της δραστηριότητας 4 μέχρι την Πέμπτη 30/04/2020 στο email μου.

Δραστηριότητα 4

 

Ενημέρωση 09/04/2020

Πρόσεξα ότι οι περισσότεροι στην προηγούμνη δραστηριότητα δώσατε λάθος απάντηση στην ερώτηση 2 γιατί μπερδέψατε τον Θεσμό της Μαθητικής Κοινότητας με την γενικότερη έννοια της μαθητικής ομάδας.

Για να το ξεδιαλύνουμε λίγο σας παραθέτω από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων σχετικό πληροφοριακό υλικό:

Μαθητικές Κοινότητες

και κάποια παραδείγματα για το πως μπορεί να η δράση των Μαθητικών Κοινοτήτων να κάνει την διαφορά στην σχολική και τοπική κοινότητα:

Δράσεις Μαθητικών Κοινοτήτων.

Τέλος , θα ήθελα να μου συμπληρώσετε το παρακάτω σταυρόλεξο με την επόμενη Δευτέρα που έχουμε μαζί, γράφοντας τις απαντήσεις σας στο email. Δεν είναι εύκολο σταυρόλεξο αλλά αξίζει να το προσπαθήσετε.

crossword

 

 

Ενημέρωση 02/04/2020

Είχα σκοπό στο σχολείο να δούμε μαζί την γαλλική ταινία «Ανάμεσα στους τοίχους (Entre les murs)».

Υπόθεση: Ο Φρανσουά και οι καθηγητές συνάδελφοι του, προετοιμάζονται για την καινούργια σχολική χρονιά, στο γυμνάσιο μιας σκληρής, εργατικής συνοικίας. Οπλισμένοι με τις καλύτερες προθέσεις, δεν πτοούνται από τις δύσκολες συνθήκες εργασίας και θα προσπαθήσουν με όλες τους τις δυνάμεις να μεταδώσουν γνώση, στους μαθητές τους. Κουλτούρες και συμπεριφορές έρχονται σε αντιπαράθεση μέσα στη τάξη, σε έναν μικρόκοσμο που αντιπροσωπεύει τη Γαλλία του σήμερα. Οι μαθητές είναι διασκεδαστικοί αλλά και δύστροποι. Αυτό μπορεί να υπονομεύσει τον ενθουσιασμό των χαμηλόμισθων καθηγητών. Ο Φρανσουά επιμένει να διατηρεί στη τάξη μια ατμόσφαιρα σεβασμού και αξιοπρέπειας. Απορρίπτει τη σοβαροφάνεια και τον αυταρχισμό. Είναι σε ακραίο βαθμό ειλικρινής και αυτό είναι πρωτόγνωρο για τους μαθητές. Όμως έρχεται μια στιγμή που οι αρχές που έχει επιβάλει στη τάξη του δοκιμάζονται, όταν ένας μαθητής αμφισβητεί τις μεθόδους του.

Θα ήθελα αφού δείτε την ταινία μόνοι σας,  να απαντήσετε στις ερωτήσεις της δραστηριότητας 3 μέχρι την επόμενη Πέμπτη 09/04/2020 (στο email).

Δραστηριότητα 3

https://www.youtube.com/watch?v=edIBF0c6Nks

Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο βιβλίο σας στο κεφάλαιο 6 (σελ 70- 79)

http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-A120

 

 

Ενημέρωση 30/03/2020

Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τον τρόπο που ανταποκριθήκατε στο θέμα Δικαιώματα του Παιδιού.

Θα ήθελα να συνεχίσουμε το ίδιο θέμα διαβάζοντας αρχικά την περίπτωση της Μαλάλα, ενός κοριτσιού από το Πακιστάν, που αγωνίστηκε και αγωνίζεται ως σήμερα για το δικαίωμα μόρφωσης των κοριτσιών:

Η περίπτωση της Μαλάλα Γιουσαφζάι από το Πακιστάν

Στην συνέχεια, αφού διαβάσετε τα κείμενα «Κορίτσια χωρίς Παιδική Ηλικία » και «Παιδική Εργασία στον Κόσμο» που θα βρείτε στο παρακάτω αρχείο, θα ήθελα να απαντήσετε στις ερωτήσεις της Δραστηριότητας 2 και να μου στείλετε τις απαντήσεις σας στο email μου μέχρι την επόμενη Δευτέρα.

Δραστηριότητα 2

 

Ενημέρωση 25/03/2020

Στο τελευταλιο κεφάλαιο ασχοληθήκαμε πολύ με την κοινωνικοποίηση και την ένταξη του ατόμου στην κοινωνία.  Επίσης, αναφερθήκαμε στον  ρυθμιστικό ρόλο του κοινωνικού ελέγχου (τυπικού, άτυπου και αυτοέλεγχου) της ατομικής και συλλογικής συμπεριφοράς. Είναι όμως εξίσου σημαντικό να γνωρίζουμε και τα δικαιώματά μας και κυρίως εσείς να γνωρίζετε τα Δικαιώματα του Παιδιού.

Θα ήθελα να διαβάσετε προσεκτικά τα δικαιώματά σας από την Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού στο παρακάτω αρχείο:

Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Επίσης; μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες από το σχολικό βιβλίο  κεφάλαιο 7 σελ. 94:

http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-A120

Τέλος θα ήθελα να μου απαντήσετε στις ερωτήσεις που θα βρείτε στο παρακάτω αρχείο και να μου στείλετε τις απαντήσεις σας μέχρι την Δευτέρα 30/03/2020:

Δραστηριότητα

 

© 2020 e - learning system ΓΕΛ Ασσήρου by V. Stefanidis | WordPress Theme: Annina Free by CrestaProject.